Käyttäjäpalvelut konsultoi uutta SuperPark Espoota

Digitaalisuus vie Superpark-elämyksen astetta pidemmälle

Espooseen avattiin alkuvuodesta SuperPark-seikkailupuisto, joka sisältää digitaalisia lisäpalveluja ja teknologiaa. Vuokratilojen teknisen puolen esiselvitys-, suunnittelu- ja käyttöönottovaihetta tuettiin Granlund Consultingin käyttäjille suunnatuilla palveluilla.

Osallistuimme aktiviteettipuiston tekniseen esiselvitys- ja suunnitteluvaiheeseen, arvioimme vuokrakiinteistön vaatimia teknisiä muutoksia sekä konsultoimme muutostyöprosessia ja kohteen haltuunottoon liittyviä velvoitteita”, kertoo Granlund Consultingin omaisuudenhallinnan vanhempi asiantuntija Paul Malino.

”Meillä ei ollut aikaisempaa kokemusta suunnitella ja projektijohtaa kiinteistöjen muutostöitä, joten suosittelen taloteknisen konsultin käyttämistä kaikille, jotka ovat vastaavassa tilanteessa”, toteaa SuperPark-konsernin johtaja Sami Suominen. ”Yhteistyö Granlundin kanssa oli sujuvaa, ja konsultin avulla pääsimme nopeasti kärryille siitä, mitä muutostöitä kiinteistö vaatii ja mitä asioita on otettava huomioon.”

Rakennusluvat ennätysajassa

Granlund konsultoi SuperParkia myös vuokrakiinteistön ylläpitovastuiden siirto- ja haltuunottovaiheessa.

”Selvitimme SuperParkin ylläpito- ja korjausvastuut kiinteistön vuokralaisena sekä koordinoimme LVIAS-, sprinkleri- ja rakennesuunnittelua”, Malino kertoo. ”Koska tila toimi aikaisemmin myymälänä, oli tärkeää selvittää, että ilmanvaihto ja jäähdytys ovat liikuntapuistoa varten riittävät. Lisäksi vaatimukset kohteen sprinklaukselle olivat kattavat, koska puistossa on erilaisista taso- ja ramppirakenteita.”

”Saimme rakennusluvat ennätysajassa, ja haluankin kiittää Espoon kaupunkia nopeasta reagoinnista”, Suominen toteaa. ”Osasyynä prosessin nopeuteen oli varmasti hyvä valmistautuminen Granlundin ja pääarkkitehdin kanssa: kaikki tarvittavat dokumentit olivat mukana jo ensimmäisessä tapaamisessa. Erityisen hyvä mieli jäi siitäkin, että kaikki sitoutuivat haastaviin aikatauluihin ja saimme puiston auki ajallaan. Se vaatii saumatonta yhteistyötä.”

Digitaalisuus syventää elämyksiä

Digitaalisuus on tärkeä osa SuperPark Espoota – inhimillistä kohtaamista unohtamatta.

”Digitaalisuus on nostettu Espoossa seuraavalle tasolle, ja käyttäjät voivat esimerkiksi seurata liikkumismääriään SuperPark-tilillä ja jakaa kokemuksiaan somessa”, Suominen kertoo. ”Tärkeintä on kuitenkin viihdyttävä ja monipuolinen sisältö sekä iloinen henkilökunta, joka ottaa kävijät vastaan ja heittäytyy mukaan liikkumaan. Digitaalisuus vie vain elämyksen vielä astetta pidemmälle.”

Jaa artikkeli